onsdag 19 maj 2010

Projektarbetets sista fas med hållbar utveckling

Ska försöka komma igång med det jag ska göra med projektarbetet. Har väldigt svårt att komma igång med något på dagen. Varför ska det vara så svårt. Kanske för att jag är en kvällsmänniska. Ska ju bara leta efter lite bakgrundsmaterial. Hur svårt kan det vara. Har minstingen hemma så det är väl därför man inte kommer igång. Känner bara att det är så himla mycket just nu. Missade ena sonens utvecklingssamtal, ska gå på minstingens utvecklingsamtal, ska ha ett eget utvecklingssamtal, Bli klar med projektarbetet, börja på hemtenta 2, ska till tandläkaren, Börja med workshopens gestaltning, hinna med alla projekt hemma, vara en glad mamma, hinna med alla sysslor här hemma och allt detta ska vara klart på 8 dagar. Hur i hela världen ska jag hinna med det? Tur att man är kvinnan som kan hålla många bollar i luften samtidigt haha! HJÄLP...

1 kommentar:

  1. Vad är den sanna orsaken att vissa värstingar döms aldrig t.ex. muthärvan i MIGGAN: jo, allra största katastrofen var inte i hemlandet som jag flydde; tvärtom, HÄR: MIGGANs handläggare FADIME BAKIR TAR BETALT (mutor). Eftersom jag är gömd asylsökande kan inte ens besöka polisen. Vart skulle jag anmäla sådana kriminella anställda?


    Mvh.

    m.jallow
    m.jallow@libia.com

    SvaraRadera