onsdag 12 maj 2010

Borde ta tag i min hemtenta

Idag har jag bara hittat på massor med ursäkter för att slippa ta tag i min hemtenta. Suttit vid datorn och ändrat min blogg. Tycker nog att den blev ganska bra. Funderar på att tvätta fönstrena för dom är inte rena. Men jag hittar nog på någon ursäkt för att slippa göra det också. Just nu sitter jag och funderar på va man ska göra. Tvätta fönster, börja med hemtentan, städa, ta tvätten, röja upp på tomten, gå en promenad, bädda sängen, läsa litteraturen till hemtentan, dammsuga, tvätta golven, damma, ta disken, laga middag, gå och lägga mig att sova, hoppa i duschen, städa ungarnas rum, städa förrådet, klyva ved, stapla ved mm man kan fortsätta i all oändlighet. Jag vet inte riktigt var jag ska börja, så jag hamnar väl på facebook resten av dagen. Fan vad lat jag är. Hoppas på att gubben tar tag i allt så att jag slipper. Stackarn till att ha en så lat fru, FÖRLÅT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar