onsdag 10 mars 2010

Allt blir bara fel

Skulle gå min sista dag på praktiken idag men självklart så har man sjuka barn, en som är magsjuk och en som är super förkyld. Tyvärr måste jag ta igen 2 dagar nu eftersom jag fick gå hem igår. Just nu börjar allt bli ganska intensivt ett arbete som ska in, sista veckan på vupen nästa vecka och jag som hade tänkt att hinna dit några dagar till, saknar dem. Men jag får försöka ta tag i mitt arbete, så att första upplagan blir klart nu till helgen. Ska försöka sålla lite i materialet så det blir lite lättare att se vad man ska ha med. Får bara hoppas att ungarna inte smittar mig för det har jag inte tid med. Men tyvärr känner jag hur magen börjar, får hoppas att det bara är psykiskt. Ska ta ett kraft tag och se till att börja att skriva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar