tisdag 30 mars 2010

Kort men härlig

Har varit hemma hela dagen. Sista dagen för minstingen hemma. Har fått färgat håret idag,har inte gjort det på 2 år, fattar inte vad tiden har tagit vägen. Vad har hänt de senaste 2 åren? Jag vet faktiskt inte. Skrämmande. Men det har varit varsel, finans kris, neddragningar och en massa tjafs. Så det är väl inte så konstigt att man har förträngt allt. Men något roligt borde väl ha hänt? Men vad? Jag vet vad som har hänt sista 5 månaderna, det var då allt hände, vup, högskoleprov, att komma in på skolan, Ej längre anställd, Fri att tänka vad jag vill, Fått tagit tag i mitt liv, det är underbart och en massa tid till familjen. I morgon händer det som skulle hänt förra året. Klockan 13.30 så är det kört med sambolivet. En helt ny start på livet eller något åt det hållet. Få se om det känns annorlunda.
Hittade ett motiv till tatuering som jag vill ha, den kändes helt rätt. Måste bara tänka lite på saken eller om man kan hitta någon bättre men det är en bra början.
Men nu ska jag ladda batterierna för morgondagen så ni där ute ta hand om er och njut av livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar