måndag 29 mars 2010

Tidsbrist?

Satte mig i bilen och åkte till skolan, började 13.00 skulle sluta vid 16.00. Men efter en snabb genomgång så slutade vi vid 14.20. Jag tror detta tar alla rekord 1timma 20 minuter. Önskar iallafall att man kan hålla de tider som är uppsatta. Imorgon är det en jättelång dag till 1 timma 45 min det är inte ens värt att åka dit. Ska vara hemma imorgon med min sjuke son och bara ta det lungt.
Fick hämtat mitt nya körkort idag ser exakt lika dan ut som för tio år sedan fast lite fetare. Fick postat ett brev till barnomsorgen så jag hoppas den ska gå ner 700 kr. Sagt upp en försäkring sparar 234 kr. Så från och med maj har jag sparat in 934 kr. Nu är det bara ca 7000 som saknas, som jag måste spara in. Men det kan ju inte vara så svårt. Sälja en njure eller en bit av levern. Eller äta knäckebröd. Som tur är är knäckebröd gott, så det blir ju inte så svårt. Men som tur är löser sig allt annars finns ju alltid lyxfällan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar