torsdag 25 mars 2010

Första dagen på nya kursen

Började dagen på medicinareberget. En hel ström av lärarstudenter så det var inte så svårt att hitta. Tog ju självklart bilen kostade bara 15kr/timmen så härliga 55 kr kostade besöket. Jag tror att denna kurs kommer att bli SÅ rolig eller inte. Fick reda på lite litteratur, speciellt en bok Georg henrik Von Wright vetenskapen och förnuftet, finns inte att få tag på eftersom bökförlaget inte ger ut den mer. Härligt tänkte jag. Kanske slipper den boken men inte. Då har skolan gjort en speciall beställning så den kan man köpa på 1 bokhandel på Linnegatan. Sen pratade jag med min syster och då hade hon den hemma Så jag slipper köpa den. Men hon sa att jag kunde elda upp den sen för den är skit dålig och jobbigt tung en hemsk bok som ej behöver säljas mer, så jag kan förstå utgivaren som slutat ge ut den.
Har fått skickat in mitt arbete så det blir roligt och se om man blir godkänd. Ska försöka ta igen min sista dag på praktiken imorgon. Men har varit jätte trött så jag får se imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar