söndag 21 mars 2010

Söndag och snön smälter

Håller på och städar, härligt att solen värmer hela huset. Ingen hög elräkning nästa månad. Fick en härlig räkning igen har nu betalat 12 000 kr på 2 månader kunde haft de pengarna till något bättre. Ser även att man behöver städa upp på utsidan "det som göms/glöms i snö kommer upp i tö" och det är en hel del.
När jag nu har hållit på och städat hela dagen hittar jag en massa stenciler över allt. Ungarnas veckobrev, läxpapper, x4 + alla papper och anteckningar från min skola. Undrar om alla lärare älskar stenciler. För det gör inte jag. Hade varit betydligt mycket lättare om de minsta barnen fick en pärm/läxbok med veckobrev och läxa eller helt enkelt skicka allt på datorn och låta dem göra läxan på datorn bara trycka på knappen sänd, plus att man slipper glömma lämna in läxan. Jag hoppas att utvecklingen går framåt även i detta yrke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar