lördag 20 mars 2010

Sista kvällen med gänget

Igår hade vi avslutning på vuppen. Var och käkade på thai restaurang, åt buffe. Buffe är en av de absolut farligaste saker man kan äta, speciellt om det är gott äter man hur mycket som helst. Inte bra när man borde tänka lite mer på vikten. Det blev en del öl, cider, drinkar och vin. Efter en lyckad kväll hämtade sambon mig vid 11-tiden. Hur trött som helst, tänk att man inte orkar mer undrar om man börjar bli gammal? Nu när vuppen är över ska jag börja lägga den extra energin till att få mer struktur hemma och på studierna. Den nya kursen börjar om en vecka. Den kommer att handla om vetenskap av teorier. Så man kommer att behöva mycket energi eftersom man antagligen inte kommer att fatta något. Men vad gör det, man fattade inte så mycket av denna kursen heller men jag hoppas att det ger något i slut ändan. Det känns skönt att vuppen är över så man slipper tänka på att man vill åka dit istället för skolan. Men jag hade gärna varit kvar där i några år till för det har gett mig så mycket. TACK VOLVO för kursen det är det bästa ni någonsin har gett mig. Ett stort steg framåt.

2 kommentarer:

  1. Tack Anette för att fått lära känna dig.
    Må gott och lycka till. Vi håller väl kontakten?. Många kramar Anne

    SvaraRadera
  2. hej
    såg att du verkar vara den enda som använt ordet "vuppen"
    hoppas få gå den snart,hej lennart

    SvaraRadera