tisdag 16 mars 2010

Första dagen denna vecka

Dagen började bra jag vaknade 6.00. Näst sista dagen på praktiken börjar 7.45. Eftersom jag hade sjuka barn förra veckan måste jag ta igen praktiken. Jag satte på kaffet och då kommer före detta magsjuka sonen ner och går in och lägger värsta pizzan på toa.........
Tack för den. Bara ringa sambon 6.30 han börjar 6.00 så han fick komma hem härligt för honom 30 minuter på jobbet. Jag tycker det kan vara bra nu med sjuka barn har inte riktigt tid med det. Arbetet i skolan går framåt ska bara sitta i morgon och skriva referens lista sen är jag klar med första utskriften men det kommer att bli minst en till innan jag är helt klar.
Men nu är det sent igen och måste upp tidigt imorgon så jag blir klar. Sen ska jag försöka åka till vuppen resten av veckan eftersom det är sista veckan. Fan vad tiden går fort.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar