onsdag 17 mars 2010

Denna dag, vet inte vad man ska säga.

Dagen började med att muta sonen. Han har pratat om att åka till Lina varje dag i en månad. Lina är en hund. Så för att han skulle släppa mig och gå in på dagis så fick jag lova att vi skulle åka till Lina. Muta är alltid bra?????? Sedan bar det av till vuppen bara 2 dagar kvar sen är det slut. Vi hade Leif och spelade ett roligt spel När då, då? tror jag det heter hur kul som helst. Sen åkte jag till skolan då vi skulle ha lektion i 30 minuter. Jag trodde vi skulle få information om granskningsarbetet om x-uppgiften, men inte. Bara jag och en tjej till var där men ingen lärare. Ringde ena kurskamraten som berättade att lärarna hade lagt ut info på kursportalen i måndags. Jag blev lite lätt irriterad eller rättare sagt skit förbannad. Varför lägger man ut info en dag innan arbetet ska in? På en sida där det tar en timme för att kolla om det finns någon info bland alla flikar bakom flikar, bakom flikar eller så är det mitt fel att jag inte lider av puckosjukan än. Hade varit lättare att skicka ett mail ett klick, precis lika enkelt som ett klick kursportalen. Plus att jag inte visste att det skulle skickas till läraren. Det ska ju ändå skickas in om en vecka till dem när de är granskade och eventuellt lite om gjorda. Åkte tillbaka till vuppen och in på datorn och fick skickat in en kladd som jag hade på mailen till läraren 12.30 bara en halv timme försenad. Undrar om det är okej?????
Tänkte skicka ett argt mail till lärarna men det kanske är bättre att göra det efter att man har fått ett betyg. Lärare har ibland lite svårt att ta kritik speciellt när de lider av puckosjukan.
Sen fick jag glaserat klart alla saker jag gjort i lera och det var en hel del. Kul att se hur de kommer se ut när de är färdig brända. Men min skulptur hade tyvärr tappat både ben och händer men vad gör det, den blir ju bara mer unik. Åkte sedan och hämtade minstingen på dagis och åkte först till Mcdonalds där minstingen får värsta spelet och skriker och grinar för han vill inte åka dit, han vill till Lina. Annars ska han alltid åka till Mcdonalds... Han var helt överlycklig att se Lina, har inte sätt han så överlycklig på länge. Tyvärr tyckte Lina inte det var lika kul att se honom, men vad gör det?
Ska nu se om jag hittar kudden så natti natti...............ses snart.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar